QQCSKA

Online és offline pedagógiai módszertár. Az oldal tartalma szerzői jogi védelem alatt áll."

Bognár Amália

magyar-történelem szakos tanár

Címkefelhő

QQCSKA vendégposztjai

QQCSKA vendégposztjai

 

Összegyűjtöttem egy bejegyzésbe azokat a kis "szösszeneteket", amelyek a Neteducatio Olvasószobájában jelentek meg. Remélem, hasznos írásoknak bizonyulnak.

1. rész: Mi kell ahhoz, hogy digitálisna alkossunk tanórán?

2. rész: A pedagógus előzetes feladatai az IKT alkalmazása előtt

3. rész: Online viselkedés, a szabályok lefektetése

4. rész: Gamification alkalmazása az árnyaltabb értékelésért

5. rész: Időutazás, avagy kerettörténet az élményszerű feldolgozásért

6. rész: Tricider, egy sokoldalú online felület

7. rész: Inklewriter, a döntések oldala

8. rész: Twiddla, az együttműködésért

9. rész: Vizuális megjelenés Crello-val

10. rész: Érzékenyítés okoseszközzel, avagy digitális nyomkövetés

Netikett metaforák

Netikett metaforák

 

A digitális projektek során mindig nagy hangsúlyt fektetek a netikett szabályainak megismerésére és alkalmazására.

A Digitális Témahéthez közeledve igyekszem olyan információkat elhelyezni az iskola folyosóján, amelyek e kérdéskör fontosságára hívják fel a figyelmet. Ötleteket a következő blogon találtam: http://www.craigbadura.com/2013/02/the-digital-citizenship-survival-kit.html. Ezt próbáltam a saját elképzeléseim szerint csoportosítani és megfogalmazni.

Az alábbi megoldások születtek:

1.

2.

 

3.

4.

5.